لوگو حلما سیستم

آموزش نرم افزار سپیدز

آموزش نرم افزار سپیدز یکی از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که شما بعد از خریداری نرم افزار می بایست آن را پیگیری کنید و شما برای تسلط و به کارگیری تمامی قابلیت های نرم افزاری می بایست نرم افزار سپیدز را آموزش ببینید و حلما سیستم علاوه بر پشتیبانی کامل ، مبحث آموزش نرم افزار سپیدز را از صفر تا صد نیز پوشش داده است تا شما بعد از مطالعه ی این مباحث تمامی ابهامات خود را برطرف سازید . در ادامه به بررسی قسمت های مختلف و بررسی آموزش ها میپردازیم و برای ورود به صفحه ی هر آموزش کافی است بر روی نام آن آموزش کلیک کنید و آموزش ها به صورت گام به گام و پله پله معرفی میشوند .

مرکز دانلود

آموزش نرم افزار سپیدز

آموزش ثبت و ایجاد مشترکین جدید در نرم افزار سپیدز 

آموزش ثبت و ایجاد مشترکین جدید در نرم افزار سپیدز 

در اولین بخش آموزش نرم افزار سپیدز ، آموزش ثبت و ایجاد مشترکین جدید در نرم افزار سپیدز در قالب آموزشی کامل در آن مقاله که لینک آن در ابتدای متن مشخص است به صورت کامل بررسی شده است .

مشترکین در نرم افزار سپیدز به اشخاصی گفته می شود که به صورت دائم یا در یک دوره زمانی به عنوان مشتری ثابت خرید می نمایند . عموما این مشتریان سفارش خود را به صورت تلفنی انجام داده و سفارشاتشان توسط پیک در محل به آنها تحویل می گردد .

برای آموزش ثبت و ایجاد مشترکین در نرم افزار سپیدز با کلیک بر روی نام مقاله میتوانید ادامه ی این آموزش را مطالعه کنید .

آموزش قسمت کد کارکنان نرم افزار سپیدز

آموزش قسمت کد کارکنان نرم افزار سپیدز

کارکنان ، افرادی هستند که در مجموعه ی شما مشغول به کار می باشند . حلما سیستم از آن جهت که امکان نگهداری حساب هر یک از کارکنان و صدور فیش حقوقی در پایان ماه از این بخش میسر است ، آموزش قسمت کد کارکنان نرم افزار سپیدز را در اختیار شما قرار داده است و لذا شما میتوانید با کلیک به لینک صفحه ، وارد این مقاله شوید .

آموزش کالای خام در نرم افزار سپیدز

آموزش کالای خام در نرم افزار سپیدز

در مقاله ی آموزش رایگان نرم افزار سپیدز و در این قسمت قصد معرفی مقاله ی آموزش کالای خام در نرم افزار سپیدز را داریم . 

کالای خام یا مواد اولیه به کالاهایی اطلاق می شود که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در تولید منوی غذایی استفاده می گردد و با مطالعه ی این آموزش ، گروه بندی و تعریف استاندارد کالاهای خام ، امکان ثبت خرید ها ، کنترل موجودی انبار به راحتی میسر میگردد .

حلما سیستم به شما پیشنهاد میکند تا مقاله ی آموزش کالای خام در نرم افزار سپیدز را مطالعه کنید .

آموزش لیست کالایی در نرم افزار سپیدز

آموزش لیست کالایی در نرم افزار سپیدز

لیست کالایی یا منوی غذایی ، همان اطلاعات پایه مورد نیاز در بخش صدور فاکتور می باشد . تعریف کدینگ صحیح و استاندارد از لیست کالاها ( منوی غذایی ) از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه اگر این کار به درستی انجام نپذیرد بعدها در قسمت های مختلف فروش و گزارشات مربوطه دچار مشکل خواهیم شد . برای سهولت و دسترسی آسانتر به کالاها در صدور فاکتور بهتر است ابتدا کالاها یا غذای موجود در منو را گروه بندی نموده و سپس اقلام موجود در هر گروه را تعریف نماییم .

شما میتوانید برای آموزش لیست کالایی در نرم افزار سپیدز به این مقاله مراجعه کنید .

آموزش لیست تامین کنندگان در نرم افزار سپیدز

آموزش لیست تامین کنندگان در نرم افزار سپیدز

همانطور که از اسم این آموزش پیداست تامین کنندگان به اشخاصی اطلاق می شود که مواد اولیه مجموعه رستوران را تامین می نمایند . برای تعریف اطلاعات این افراد که امکان قسمت های حسابداری و انبار ، پرداختهای مالی و خریدهای انجام شده مربوط به هر تامین کننده را برای ما میسر میسازد میتوانید به صفحه ی آموزش لیست تامین کنندگان در نرم افزار سپیدز مراجعه کنید .

آموزش لیست رانندگان در نرم افزار سپیدز

آموزش لیست رانندگان در نرم افزار سپیدز

رانندگان ، پیک ها و یا پیاده ها اشخاصی هستند که وظیفه حمل و تحویل غذا ( کالا ) به مشتری را به عهده دارند . با ورود اطلاعات این افراد در نرم افزار این امکان فراهم می گردد که شما بتوانید فاکتورهای ثبت شده در فروش مشترکین ( بیرون بر ) را به هر یک از این افراد اختصاص دهید .

اگر هر گونه ابهام یا سوالی در این بخش دارید حلما سیستم به شما پیشنهاد میکند تا به مطالعه ی آموزش لیست رانندگان در نرم افزار سپیدز بپردازید .

آموزش کد محله ها در نرم افزار سپیدز 

آموزش کد محله ها در نرم افزار سپیدز 

محله ها ، محدوده های جغرافیایی مشتریانی است که رستوران ما در آن محدوده به مشترکین سرویس بیرون بر ارائه می نماید . بهتر است برای تعریف محله ها ، نقشه منطقه ای که رستوران قادر به سرویس دهی در آن محدوده می باشد را تهیه نموده و با تعیین فاصله یا شعاع دسترسی به مشتری نسبت به تعریف محله ها و تعیین هزینه حمل اقدام کنیم .

با تعریف محدوده ها و ثبت آن در تعریف اطلاعات مشترکین جدید ، امکان استخراج اطلاعات بسیار کارا در بخش گزارشات مشتریان مهیا می گردد . 

اگر علاقه مند به آموزش کد محله ها در نرم افزار سپیدز هستید به شما پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید .

آموزش کد هزینه در نرم افزار سپیدز

آموزش کد هزینه در نرم افزار سپیدز

هزینه ها عموماً به سرفصل خرج کردهایی که در یک مجموعه وجود دارد اطلاق می گردد. با تعریف سرفصل با گروه هزینه ها این امکان میسر می شود که در همین منو و در بخش کدینگ هزینه بتوانیم ریز خرج کردهای موجود در یک رستوران را تعریف نمائیم . در مقاله ی آموزش کد هزینه در نرم افزار سپیدز به طور مفصل به این بخش پرداخته ایم .

آموزش نحوه آشنایی نرم افزار سپیدز

آموزش نحوه آشنایی نرم افزار سپیدز

در این قسمت شما می توانید انواع مدلهای مختلف تبلیغاتی ( مانند : اینترنت ، پیکهای تبلیغاتی ، تراکت و … ) را که مشتری از طریق آن با شما تماس گرفته و جذب مجموعه شما می شود را تعریف نمایید .

در صورت علاقه به درج این بخش کافی است مقاله ی آموزش نحوه آشنایی نرم افزار سپیدز را مطالعه نمایید .

آموزش قسمت توضیحات نرم افزار سپیدز

آموزش قسمت توضیحات نرم افزار سپیدز

توضیحات غالباً اعمال سلیقه خاص یک مشتری بر روی غذای سفارش داده شده می باشد . به طور مثال شخصی ساندویچ خود را بدون خیارشور یا کاهو میل می کند و یا اینکه زرشک پلو با مرغ خود را بدون زرشک و یا با زرشک بیشتر می پسندد . برای یادگیری کامل این بخش به آموزش قسمت توضیحات نرم افزار سپیدز مراجعه کنید .

آموزش تعریف میز، تخت و آلاچیق نرم افزار سپیدز

آموزش قسمت لیست گارسون ها در نرم افزار سپیدز

میزها عموماً به محل هایی در رستوران اطلاق می شود که سفارش گیری از مشتری از آن محل انجام می شود . در نرم افزار سپیدز برای انعطاف بیشتر مکانهای موجود در رستوران قابل تعریف می باشد .

برای آموزش تعریف میز، تخت و آلاچیق نرم افزار سپیدز ، این مقاله را مطالعه کنید .

آموزش سوالات نظرخواهی در نرم افزار سپیدز

آموزش سوالات نظرخواهی در نرم افزار سپیدز

سوالات نظرخواهی به مجموعه سوالاتی اطلاق می شود که بخش ارتباط با مشتریان مجموعه ما از طریق آن میزان رضایتمندی مشتری را مورد ارزیابی قرار می دهد . عموماً سوالات طرح شده در فروش سالن و مشترکین در هر رستوران متفاوت می باشد و این قابلیت نیز در تعریف سوالات مختلف در فروشهای سالن و مشترکین در نرم افزار سپیدز لحاظ شده است .

آموزش سوالات نظرخواهی در نرم افزار سپیدز را با صرف چندین دقیقه به طور کامل مطالعه کنید .

آموزش قسمت بانکها در نرم افزار سپیدز 

آموزش قسمت بانکها در نرم افزار سپیدز 

مقاله ی آشنایی با نرم افزار سپیدز را با این آموزش ادامه خواهیم داد . در این قسمت شما می توانید لیست حسابهای جاری بانکی خود را تعریف نمائید که در مواقع خرید و تسویه با تامین کنندگان در نرم افزار از آن استفاده کنید . لذا اگر قصد تعریف حساب های خود را دارید به صفحه ی آموزش قسمت بانکها در نرم افزار سپیدز بروید .

آموزش قسمت لیست گارسون ها در نرم افزار سپیدز

آموزش قسمت لیست گارسون ها در نرم افزار سپیدز

مهماندار ، گارسون یا ویتر اشخاصی هستند که سفارش مشتری را از سر میز آنها دریافت می نمایند . این سفارش گیری عموماً به صورت دستی و یا با دستگاه PDA( کامپیوتر همراه ) صورت می گیرد . با ورود اطلاعات مهماندارها علاوه بر اختصاص نام آنها در فاکتورهای فروش در بخش سالن و ایجاد نظم در تحویل غذای هر میز مشتری به گارسون مربوطه در قسمت آشپزخانه ، شما می توانید میزان عملکرد هر گارسون چه از نظر ریالی ، چه از نظر تعدادی را در بخش گزارشات مشاهده نمایید .

برای مطالعه و آموزش قسمت لیست گارسون ها در نرم افزار سپیدز کافی است بر روی نام مقاله کلیک کنید .

آموزش نوع پرداخت در نرم افزار سپیدز

آموزش نوع پرداخت در نرم افزار سپیدز

تعریف انواع پرداخت ( مانند نقدی ، کارت بانکی ، کارتهای تخفیف دار و … ) به کاربر کمک می کند تا در هنگام فروش نوع پرداخت هر مشتری را انتخاب نموده و با ثبت آن در بخش های مختلف فروش امکان گزارش گیری به تفکیک پرداخت برای حسابداری مجموعه مهیا گردد . آموزش نوع پرداخت در نرم افزار سپیدز به طور کامل در یک مقاله ی جداگانه بررسی شده است و میتوانید با کلیک بر روی لینک وارد این صفحه شوید .

آموزش کالای مصرفی واسط در نرم افزار سپیدز

آموزش کالای مصرفی واسط در نرم افزار سپیدز

در هر مجموعه کالاهایی هستند نقش مهمی در فروش شما دارند و احتیاج به کنترل لحظه ای آنها دارید ، که اصطلاحاً به آنها گلوگاه گفته می شوند ، یعنی در صورت نبود آنها بخشی از فروشتان دچار اختلال می شود . آموزش کالای مصرفی واسط در نرم افزار سپیدز به این موضوع پرداخته است .

آموزش فال حافظ در نرم افزار سپیدز

آموزش فال حافظ در نرم افزار سپیدز

برای جذابیت بیشتر در فاکتورهایی که به مشتریان ارائه می گردد منوی فال حافظ در قسمت کدگذاری قرار داده شده است . اطلاعاتی به صورت پیش فرض در این منو وارد شده است ، ولی شما نیز میتوانید این اطلاعات را بر اساس خواسته و نیاز خود تغییر دهید . لذا برای اعمال تغییر و یادگیری بیشتر کافی است به صفحه ی آموزش فال حافظ در نرم افزار سپیدز مراجعه کنید .

آموزش کلام بزرگان در نرم افزار سپیدز

آموزش کلام بزرگان در نرم افزار سپیدز

برای جذابیت بیشتر در فاکتورهایی که به مشتریان ارائه می گردد منوی کلام بزرگان در قسمت کدگذاری قرار داده شده است . اطلاعاتی به صورت پیش فرض در این منو وارد شده است ، ولی شما نیز میتوانید این اطلاعات را بر اساس خواسته و نیاز خود تغییر دهید . چنانچه در این بخش ابهامی دارید کافی بر روی نام مقاله ی آموزش کلام بزرگان در نرم افزار سپیدز کلیک کنید .

آموزش تعریف متن پیام کوتاه در نرم افزار سپیدز

آموزش تعریف متن پیام کوتاه در نرم افزار سپیدز

قابلیت پیام کوتاه در نرم افزار ، به شما این امکان را می دهد که در کنار بازاریابی و جذب مشتری ، سیستم خود را نیز با دقت تمام از راه دور کنترل کنید . ارسال پیام دلخواه شما به همه یا تعداد خاصی از مشترکین ،  ارسال پیام کوتاه اتوماتیک به هنگام ایجاد اشتراک و یا ارسال غذا و پیام های مدیریتی سه بخش اصلی این قسمت را تشکیل میدهند و به شما پیشنهاد میکنیم ضمن یادگیری این بخش از مقاله ی آموزش تعریف متن پیام کوتاه در نرم افزار سپیدز ، از این امکان فوق العاده در کار خود بهره ببرید .

آموزش واحد کالا در نرم افزار سپیدز

آموزش واحد کالا در نرم افزار سپیدز

در ادامه ی آموزش رایگان نرم افزار سپیدز از حلما سیستم بخش واحد کالا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. واحد کالا که کاربرد بیشتر آن در تعریف کالاهای خام و لیست کالایی می باشند عموماً از این جهت اهمیت دارد که شما بتوانید هنگام ورود اطلاعات در تعریف کالاهای خام و لیست کالایی واحد کالایی استاندارد را به آن اختصاص دهید . این تعریف استاندارد موجب می شود تا بتوانیم در بخش گزارشات ، اطلاعات جامعی از فروش و خرید کالا بر اساس واحد آنها تهیه نماییم . اگر قصد آموزش کامل آموزش واحد کالا در نرم افزار سپیدز را دارید کافی است به از طریق لینک داده شده به این صفحه بروید .

آموزش بخش پرداختی به تامین کنندگان در نرم افزار سپیدز

آموزش بخش پرداختی به تامین کنندگان در نرم افزار سپیدز

هنگامی که شما در قسمت خرید ، نوع پرداخت را بر روی اعتباری قرار می دهید ، مبلغ فاکتور را به تامین کننده یا فروشنده ای که وارد کرده اید بدهکار می شوید . برای تسویه حساب می بایست از این قسمت اقدام فرمایید . اگر ابهامی دارید کافی است به صفحه ی آموزش بخش پرداختی به تامین کنندگان در نرم افزار سپیدز بروید .

آموزش تعریف کاربر جدید در نرم افزار سپیدز

آموزش تعریف کاربر جدید در نرم افزار سپیدز

نرم افزار سپیدز این قابلیت را در اختیار شما قرار داده است که سطوح مختلف دسترسی را با نام و رمز ورود دلخواهتان داشته باشید . مثلا اگر شما نمی خواهید فرد خاصی از مجموعه تان دسترسی کامل به نرم افزار و اطلاعات آن داشته باشید یا اگر می خواهید بدانید هر صندوقدار شما به تفکیک چقدر فروخته اند می توانید از این قابلیت استفاده نمایید . حلما سیستم آشنایی با نرم افزار سپیدز را با مقالات فراوانی برای شما عزیزان تهیه کرده است بنابراین کافی است بر روی نام آموزش تعریف کاربر جدید در نرم افزار سپیدز کلیک کنید تا به صفحه ی آموزش کامل این بخش هدایت شوید .

آموزش تغییر تاریخ فاکتور در نرم افزار سپیدز

آموزش تغییر تاریخ فاکتور در نرم افزار سپیدز

اگر شما به هر دلیلی مانند به هم خوردن تاریخ سیستمتان ، فاکتوری را ثبت کرده اید ، یعنی فاکتورتان در روز مربوطه ثبت نشده بود ، از این امکان می توانید برای تنظیم تاریخ آن فاکتورها استفاده نمایید . برای برطرف کردن این مشکل مهم ، مقاله ی آموزش تغییر تاریخ فاکتور در نرم افزار سپیدز در بخش مقالات آموزش رایگان نرم افزار سپیدز قرار گرفته است .

تنظیم تاریخ سیستم در نرم افزار سپیدز

تنظیم تاریخ سیستم در نرم افزار سپیدز

در صورتی که احتیاج به تغییر سیستم داشتید می توانید از این قسمت استفاده نمایید و برای آموزش این بخش به صفحه ی تنظیم تاریخ سیستم در نرم افزار سپیدز مراجعه کنید .

تهیه نسخه پشتیبان در سپیدز

تهیه نسخه پشتیبان در سپیدز

یکی از مهم ترین بخش های مقاله ی آموزش صفر تا صد نرم افزار سپیدز تهیه ی نسخه ی پشتیبان می باشد و شما به منظور گرفتن نسخه پشتیبان از نرم افزار و یا تغییر مسیر نسخه پشتیبانی نرم افزار می توانید از این قسمت استفاده نمایید که برای یادگیری کامل تهیه نسخه پشتیبان در نرم افزار سپیدز می بایست این مقاله را مطالعه کنید .

ثبت اطلاعات روزانه در فایل اصلی در نرم افزار سپیدز

ثبت اطلاعات روزانه در فایل اصلی در نرم افزار سپیدز

بهتر است برای حفظ امنیت داده های فروش روزانه و همچنین بالا بردن سرعت نرم افزار به هنگام سفارش گیری ، در پایان هر شیفت کاری ( شیفت ظهر و شب ) و یا در پایان هر روز کاری ( آخر شب ) اطلاعات فروش را ثبت نماییم . ثبت اطلاعات ضمن صفر کردن صندوق باعث انتقال اطلاعات روزانه به فایل کلی می گردد و برای مشاهده کلی اطلاعات کلی باید از طریق گزارشات صندوق کلی به آنجا مراجعه نماییم . یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار سپیدز که در مقاله ی نرم افزار سپیدز آموزش داده ایم و ادامه ی این امکان را در مقاله ی ثبت اطلاعات روزانه در فایل اصلی در نرم افزار سپیدز مطالعه کنید .

ثبت هزینه ها در نرم افزار سپیدز 

ثبت هزینه ها در نرم افزار سپیدز 

برای ثبت هزینه های مجموعه خود ، بعد از اینکه در قسمت کد گذاری هزینه های خود را تعریف کردید ، از این قسمت استفاده نمایید . آموزش ثبت هزینه ها در نرم افزار سپیدز این مطلب را به صورت کامل برای شما عزیزان پوشش داده است لذا اگر قصد مطالعه ی بیشتر دارید میتوانید به این صفحه مراجعه کنید .

آموزش خروج از انبار در نرم افزار سپیدز

آموزش خروج از انبار در نرم افزار سپیدز

برای ثبت حواله خروج کالای خام خود از این قسمت استفاده نمایید . آموزش کامل این بخش در مقاله ی آموزش خروج از انبار در نرم افزار سپیدز قرار داده شده است .

آموزش بخش خرید در نرم افزار سپیدز

آموزش بخش خرید در نرم افزار سپیدز

برای ورود اطلاعات انبار یک مجموعه در برنامه سپیدز به منظور انبار داری ، از طریـق خریـد مـی بایسـت اقـدام فرمایید . با ثبت هر فاکتور ، سه امکان برای ما بوجود می آید یکی حساب آن فروشنده یا تامین کننده را می تـوان داشت ، دیگر اینکه کالاهای موجود در فاکتور به انبار اضافه می شوند و در آخر قیمت کالاهای خام شما به آخـرین قیمت بروزرسانی می شوند . به منظور وارد کردن موجودی اولیه انبار ها نیز از این گزینه استفاده نماییـد و همچنین اگر قصد یادگیری کامل این بخش را دارید به مقاله ی آموزش بخش خرید در نرم افزار سپیدز مراجعه کنید .

آموزش بخش دریافتی از مشترکین نرم افزار سپیدز

آموزش بخش دریافتی از مشترکین نرم افزار سپیدز

به منظور تسویه حساب با مشترکینی که در هنگام خرید از مجموعه شما بدهکار مـی شـوند ، از ایـن قسـمت مـی بایست اقدام فرمایید . برای مطالعه ی بیشتر بر روی عنوان آموزش بخش دریافتی از مشترکین نرم افزار سپیدز کلیک کنید .

آموزش قسمت دسترسی سریع در نرم افزار سپیدز

آموزش قسمت دسترسی سریع در نرم افزار سپیدز

به منظور راحتی شما کاربران عزیز نرم افزار سپیدز ، دسترسی به امکانات و سرویس های کاربردی ویندوز را در قسمتی از برنامه قرار دادیم تا در صورت نیاز به سادگی به آن ها دسترسی داشته باشید . اگر تمایل به یادگیری این بخش از آموزش نرم افزار سپیدز دارید بر روی نام آموزش قسمت دسترسی سریع در نرم افزار سپیدز کلیک کنید .

آموزش تغییر اسم رمز در نرم افزار سپیدز

آموزش تغییر اسم رمز در نرم افزار سپیدز

اگر شما در هر زمانی به هر دلیلی احتیاج به تغییر اسم رمز کاربری خود داشتید به منوی امکانات رفته و گزینه تغییر اسم رمز را انتخاب کنید . توضیحات بیشتر این بخش در آموزش تغییر اسم رمز در نرم افزار سپیدز قرار داده شده است .

سفارش سالن در نرم افزار سپیدز

سفارش سالن در نرم افزار سپیدز

شما برای سفارش گیری سالن و ثبت فاکتور می توانید از این بخش استفاده کنید و برای مطالعه ی بیشتر در مورد این بخش به صفحه ی سفارش سالن در نرم افزار سپیدز مراجعه کنید .

سفارش مشترکین در نرم افزار سپیدز 

سفارش مشترکین در نرم افزار سپیدز 

شما برای سفارش گیری مشترکین و ثبت فاکتور می توانید از طریق منوی فروش روزانه ، فروش مشترکین را انتخاب کنید و یا از طریق صفحه اصلی برنامه با انتخاب سفارش مشترکین ، وارد فروش مشترکین شوید .

دو بخش سفارش مشترکین در نرم افزار سپیدز و سفارش سالن در نرم افزار سپیدز بسیار حائز اهمیت بوده و پیشنهاد می شود حتما مقالات این بخش را کامل مطالعه کنید تا هیچ ابهامی برای شما وجود نداشته باشد .

قیمت تمام شده کالا در نرم افزار سپیدز

قیمت تمام شده کالا در نرم افزار سپیدز

همانطور که خود نیز اشراف دارید یکی از مهمترین فاکتور ها در محاسبه سود سازی قیمت تمام شده می باشد با عنایت به اهمیت این موضوع ، حلما سیستم مقاله ی آموزش قسمت قیمت تمام شده کالا در نرم افزار سپیدز را در سری آموزش رایگان نرم افزار سپیدز در اختیار شما عزیزان گذاشته است .

گزارش پیک موتوری در نرم افزار سپیدز

گزارش پیک موتوری در نرم افزار سپیدز

برای تسویه فاکتور با رانندگان خود ، کرایه های دریافتی از مشترکین و سهم کرایه های رانندگان خود می توانید از این گزارش استفاده نمایید . آموزش کامل این بخش را با کلیک بر روی گزارش پیک موتوری در نرم افزار سپیدز دریافت کنید .

گزارش صندوق روزانه در نرم افزار سپیدز

گزارش صندوق روزانه در نرم افزار سپیدز 

این گزارش به نوعی گزارش لحظه ای از فروش ، خرید ، هزینه ها و … می باشد . همچنین از طریق این گزارش می توانید به کنترل و مدیریت وضعیت فروش مانند فاکتورهای حذف شده ، ویرایش شده و … بپردازید . حلما سیستم ادامه ی آموزش این بخش را در مقاله ی گزارش صندوق روزانه در نرم افزار سپیدز قرار داده است .

گزارش فروش به تفکیک تاریخ در نرم افزار سپیدز

گزارش فروش به تفکیک تاریخ در نرم افزار سپیدز

این گزارش برای شما امکان مشاهده فروشتان در ماه دلخواهتان به تفکیک تاریخ و روز فراهم می کند . گاها ما علاقه مند هستیم تا فروش را بر اساس روز دلخواه خود فیلتر کنیم بنابراین برای یادگیری کامل این بخش مقاله ی گزارش فروش به تفکیک ماه در نرم افزار سپیدز در اختیار شما قرار گرفته است .

گزارش فروش به تفکیک ماه در نرم افزار سپیدز

گزارش فروش به تفکیک ماه در نرم افزار سپیدز

این گزارش برای شما امکان مشاهده فروشتان در سال دلخواهتان به تفکیک ماه فراهم می کند . این بخش هم نیز از مهمترین بخش های سری آموزش رایگان نرم افزار سپیدز می باشد پس برای مطالعه ی بیشتر به صفحه ی گزارش فروش به تفکیک ماه در نرم افزار سپیدز مراجعه کنید .

گزارش مغایرت انبار در نرم افزار سپیدز

گزارش مغایرت انبار در نرم افزار سپیدز

یکی از کارآمدترین و پرکاربردترین گزارش ها در زمینه ی انبارداری ، گزارش مغایرت انبار می باشد . توسط این گزارش شما ضمن کنترل موجودی انبار خود می توانید ورودی و خروجی کالاهای خام خود را بررسی کنید . همچنین می توانید بر نحوه ی استفاده ی کالاهای خام خود در فروشتان کنترل داشته باشید . بدین معنا که کارمندان شما آیا طبق آنالیز شما از کالاهای خام استفاده می کنند یا خیر . آموزش کامل این بخش را حلما سیستم در مقاله ی گزارش مغایرت انبار در نرم افزار سپیدز به صورت کامل پوشش داده است .

آنچه در این مطلب میخوانید !
شرکت سپیدز با پیدا کردن نیاز جدید در صنعت رستوران‌های زنجیره‌ای، تصمیم گرفته است یک سیستم مرکز تماس با یک شماره مجزا برای سرویس ارسال سفارشات به درب منازل شهروندان...
شرکت سپیدز نرم‌ افزار مدیریت شعب به منظور مدیریت و کنترل متمرکز شعب رستوران‌های زنجیره‌ای ارائه کرده است. این نرم‌افزار با امکانات متنوعی از جمله مشاهده لحظه به لحظه فروش...
شرکت سپیدز، به عنوان یک پیشرو در صنعت رستورانی در ایران، با تکیه بر تحلیل نیازهای هزاران مشتری، راهکارهای مدیریتی مبتنی بر نرم‌افزار را ارائه می‌کند. هدف این شرکت از...
یکی از مشکلاتی که مجموعه ها و رستوران های بزرگ با آن رو به رو هستند ، سفارشگیری غذا می باشد که وجود یک کیوسک سفارشگیر غذا می تواند این...
با به روز شدن تکنولوژی به سمتی خواهیم رفت که به پلتفرم های بر بستر اینترنت همانند سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا یا نرم افزار سفارش آنلاین غذا و منو...