لوگو حلما سیستم
  1. خانه
  2. /
  3. محصولات نرم افزاری
  4. /
  5. نرم افزار سفارش آنلاین...
خرید-نرم-افزار-سفارش-غذا

نرم افزار سفارش آنلاین غذا ( وندو )

با به روز شدن تکنولوژی به سمتی خواهیم رفت که به پلتفرم های بر بستر اینترنت همانند سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا یا نرم افزار سفارش آنلاین غذا و منو دیجیتال و … نیاز خواهیم داشت و همین موجب آن شد که سپیدز به فکر طراحی و توسعه ی مدلی برای سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا و نرم افزار سفارش آنلاین غذا بیفتد .

خوشبختانه این مهم هم مانند نرم افزار های کامل و بی رقیب دیگر سپیدز با موفقیت طراحی شده و نظر بسیاری از مجموعه های شما عزیزان را به خود جلب کرده است و رستوران ها کم کم در حال گسترده تر کردن این فضا هستند کما اینکه این سال ها و مخصوصا از دوران کرونا به بعد سایت های سفارش آنلاین غذا بسیاری آمدند و رفتند و برخی همچنان پابرجا هستند ولی همانطور که واضح است عواملی مانند نوع بازاریابی ، درصد تخفیف ، پورسانت واسط ، مدیریت پیک و … همیشه عضو جدایی ناپذیر این بخش بوده اند .

سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا 

افزایش سرعت 

مسئله ی مهمی که امروزه بسیار برای کاربران اهمیت دارد مسئله ی صرفه جویی در زمان می باشد که با سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا مشتریان شما قادر خواهند بود در ساعات فعالیت شما از سایت مجموعه ی شما دیدن کنند و با مشاهده منو و تصاویر ، غذا یا پیش غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند و با پرداخت آنلاین حداقل زمان را صرف کنند و شما با خرید نرم افزار سفارش آنلاین غذا یا به اصطلاح وندو از حلما سیستم این امکان را برای مشتریان خود فراهم میکنید .

افزایش سود در گرو حذف واسطه

سفارش آنلاین غذا در این روزها اهمیت زیادی دارد و رستوران ها به دلیل نداشتن سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا یا نرم افزار سفارش آنلاین غذا مجبور به انتخاب پلتفرم های اختصاصی و سرویس های واسط می باشند و این سرویس ها غالبا با اخذ درصدهای بالا ، سود فروش محصولات مجموعه های شما را کاهش می دهند و حال سپیدز با ارائه ی این بخش راهکاری را در اختیار شما گذاشته است تا ضمن حفظ سود خود ، پلتفرمی اختصاصی برای سفارش آنلاین مشتریان خود داشته باشید .

ارتباط نزدیک با مشتریان 

باشگاه مشتریان یکی دیگر از محصولات سپیدز می باشد که نرخ بازگشت مشتریان شما را افزایش می دهد اما سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا که به طور اختصاصی برای مجموعه ی شما باشد این امکان را به وجود می آورد که با مشتریان ارتباط نزدیک تری داشته باشید و آن ها را به باشگاه مشتریان خود اضافه کنید و خانواده ی بزرگی را تشکیل دهید .

سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا چیست ؟ 

نرم افزار سفارش آنلاین غذا

این سایت به طور اختصاصی برای شما و شعبات رستوران شماست که دامنه را نیز شما تعیین می کنید . مدیریت منو ، مدیریت حمل و نقل ، مدیریت مناطق تحت پوشش ، درصدهای تخفیف و تمامی موارد در دستان شماست . شما میتوانید انواع روش های مدیریت مشتری را به طور منحصر به فرد و اختصاصی برای خود راه اندازی کنید . دیگر ویژگی جذاب این است که سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا شما به نرم افزار سپیدز و باشگاه مشتریان متصل است و سفارش ها به صورت خودکار در نرم افزار رستوران شما ثبت می شود و پرینت آن برای آشپزخانه برای طبخ و آماده سازی سفارش ارسال می گردد .

ویژگی های سایت سفارش آنلاین اختصاصی

  • ارتباط مستقیم با اتوماسیون فروش سپیدز
  • ایجاد کد تخفیف و برگزاری کمپین
  • ارتباط با باشگاه مشتریان
  • مدیریت مناطق و ناوگان پیک
  • پرداخت به سه روش نقدی، کارت خوان و آنلاین

مزایای سایت سفارش آنلاین اختصاصی

  • حذف خطای نیروی انسانی در سفارش
  • کاهش هزینه های تجهیزات و نیروی انسانی
  • استفاده به عنوان منوی آنلاین
  • شفافیت و سادگی سفارش برای کاربران
  • سیستم جامع نظرسنجی و امتیازدهی

قیمت سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا 

با توجه به ویژگی ها و قابلیت های شخصی سازی نرم افزار سفارش آنلاین غذا یا سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا و پوشش دادن تمامی نیازهای شما مشتریان عزیز قطعا به این نتیجه خواهیم رسید که مجموعه ی سپیدز قیمتی منصفانه برای این همه قابلیت و امکانات قرار داده اند تا شما و مجموعه تان واسطه ها را حذف کرده و به طور مستقیم سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا را برای مجموعه ی خود راه اندازی کنید .

راه اندازی سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا و فعالسازی دیگر نرم افزار های مجموعه ی سپیدز مانند نرم افزار رستوران ، نرم افزار کافی شاپ ، نرم افزار باشگاه مشتریان و … میتواند گام بلندی به سوی مدیریت هوشمند و افزایش فروش برای مجموعه ی شما باشد .

برای اطلاع از قیمت سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا و خرید و مشاوره کافی است با شماره ی شرکت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در حلما سیستم تمامی نکات مهم را برای شما شرح دهند و در خرید این محصول به شما کمک کنند .

مشاوره و تماس با ما

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تلفن تماس :

ایمیل :

Info@helmasystem.com
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *