لوگو حلما سیستم
  1. خانه
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزش نرم افزار
  6. /
  7. آموزش بخش مشترکین نرم...
آموزش-ثبت-و-ایجاد-مشترکین-جدید-در-نرم-افزار-سپیدز-1

آموزش بخش مشترکین نرم افزار سپیدز 

در آموزش بخش مشترکین نرم افزار سپیدز برای درک راحت تر این بخش ابتدا به تعریف مشترکین میپردازیم.

مشترکین : در یک مجموعه به افرادی گفته می شود که به صورت دائم و یا در یک دوره زمانی به عنوان مشتری ثابت از ما خرید می کنند . عموما این مشتریان سفارش خود را به صورت تلفنی انجام می دهند و سفارشات آنها توسط پیک در محل تحویل داده می شود. 

با ثبت اطلاعات کامل و تخصیص کد اشتراک ، فروش در قسمت فروش مشترکین به راحتی انجام می شود و در قسمت گزارشات ؛ اطلاعات کاملی از حساب ، میزان خرید ، نوع و نحوه ی خرید هر یک از مشتریان قابل دریافت می باشد.

قسمت مشترکین نرم افزار سپیدز

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید منو قسمت مشترکین نرم افزار سپیدز دارای سه گزینه می باشد : کد مشترکین ، گروه بندی مشترکین و عناوین مشترکین که در ادامه آموزش بخش مشترکین نرم افزار سپیدز به طور کامل هر یک را بررسی خواهیم کرد .

کد مشترکین : این گزینه برای ثبت کردن اشتراک جدید ، ویرایش و … کاربرد دارد و همچنین میتوانید با استفاده از کلید میانبر Ctrl+M وارد این بخش شوید .

بخش مشترکین نرم افزار سپیدز

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این صفحه از سه بخش اصلی تشکیل شده است ؛ 1) جستجو – 2) لیست مشترکین – 3)کلید های کاربردی پنجره

  1. جستجو : در این بخش می توانید بر اساس کد ، نام خانوادگی ، آدرس و تلفن به جستجوی مشترک مورد نظر خود بپردازید .
  2. لیست مشترکین : شما می توانید لیست مشترکین خود را که در نرم افزار وارد کرده اید مشاهده نمایید .
  3. کلید های کاربردی پنجره : شامل کلید های ایجاد ، ویرایش ، حذف ، چاپ بر روی پاکت نامه ، چاپ لیست مشترکین 8cm ، چاپ لیست مشترکین A4 ، ارسال به صفحات اکسل ، به روزرسانی و خروج می باشد .

در ادامه مقاله آموزش قسمت مشترکین نرم افزار سپیدز مراحل قسمت سوم یعنی کلید های کاربردی پنجره را یک به یک بررسی میکنیم

آموزش ثبت مشترکین جدید در نرم افزار سپیدز

در این مقاله به آموزش ثبت یا ایجاد مشترکین جدید در نرم افزار سپیدز میپردازیم .

ایجاد : برای ثبت مشترک جدید در نرم افزار باید از این کلید استفاده کنید .

آموزش قسمت مشترکین نرم افزار سپیدز

همینطور که در تصویر نیز مشاهده میکنید در این صفحه فیلد هایی وجود دارد که در ادامه به بررسی و توضیح کامل آنها میپردازیم و این نکته نیز حائز اهمیت است که صرفا فیلد های ستاره دار اجباری هستند و بقیه فیلد ها اختیاری می باشند .

کد : این فیلد به صورت خودکار توسط برنامه پر می شود اما در صورت نیاز شما میتوانید کد دلخواه خود را به مشترک اختصاص دهید . مثلا اگر طبق برنامه ی خاصی برای شما مهم است که کد مشترکین شما از عددی مثل 100 شروع شود میتوانید اولین کد خود را 100 قرار دهید ، در ایجاد اشتراک های بعدی ، کدها ، از بعد آخرین کد توسط برنامه کد دهی می شوند .

اگر می خواهید کدهای خود را از عدد خاصی شروع کنید فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما کد اشتراک “1” در نرم افزار وجود داشته باشد .

گروه مشترک : شما میتوانید مشترکین خود را گروه بندی کنید . مانند : گروه های مسکونی ، اداری و … 

عنوان : شما همچنین میتوانید برای مشترکین خود عناوینی قرار دهید . مانند جناب آقای ، سرکار خانم و …

نام و نام خانوادگی : در این فیلد باید نام و نام خانوادگی مشترک خود را ثبت بنمایید .

محله : در این فیلد کد محله ی مشترک خود را طبق محله هایی که در منوی کد محله ها وارد کرده اید وارد نمایید و همچنین به شما پیشنهاد میشود بعد از مطالعه ی مقاله ی آموزش ثبت و ایجاد مشترکین جدید در نرم افزار سپیدز ، مقاله ی آموزش کامل ثبت محله در نرم افزار سپیدز را با کلیک بر روی نام این مقاله مطالعه کنید.

فیلد های خیابان ، کوچه و مجتمع در صورت وارد کردن اطلاعاتشان در کد محله ها پر می شوند .

آدرس : بعد از انتخاب محله ، اطلاعات تکمیلی آدرس را در این فیلد وارد نمایید .

زمان : مدت زمانیکه طول می کشد تا سفارش به دست مشترک شما برسد را در این فیلد وارد نمایید .

کرایه : مبلغ کرایه ای که به این مشترک تعلق میگیرد را در این فیلد درج کنید .

کرایه پیک : این فیلد مربوط به سهم پیک شما از کرایه ای است که از مشترک گرفته شده است . بیشتر در زمانی کارایی دارد که رانندگان یا پیک های شما به ازای هر سرویس حقوق دریافت می کنند.

فیلد های زمان ، کرایه و کرایه پیک در هنگام تعریف کردن محله ها قابل مقدار دهی می باشند تا در صورت نیاز به صورت کلی به مشترکین آن محل در هنگام ایجاد اشتراک جدید اختصاص پیدا کند .

تلفن : در فیلد های تلفن و موبایل ، شماره های مشترک خود را وارد نمایید تا زمانی که با شما از آن شماره ها تماس گرفته شد ، در صورت مجهز بودن به دستگاه نمایشگر تلفن ، اشتراک آنها برای شما به صورت اتوماتیک نمایش داده شود . ضمنا در قسمت جستجو نیز میتوانید از این شماره ها برای پیدا کردن مشترک مورد نظر خود استفاده نمایید .

نحوه آشنایی : در این فیلد میتوانید نحوه آشنایی مشترک با مجموعه تان را وارد کنید .

گروه غذایی : اگر می خواهید زمانی که این اشتراک انتخاب شد گروه غذایی خاصی به طور اتوماتیک انتخاب شود از این قسمت استفاده نمایید .

تاریخ اشتراک : در این قسمت تاریخ به اشتراک در آمدن مشترک خود را وارد نمایید .

تاریخ تولد : در این قسمت می توانید تاریخ تولد مشترک خود را وارد نمایید که در گزارش گیری های خود مثلا در ارسال SMS از این اطلاعات استفاده کنید .

تاریخ ازدواج : در این قسمت می توانید تاریخ ازدواج مشترک خود را وارد کنید که در گزارش گیری های خود مثلا در ارسال SMS از این اطلاعات استفاده کنید .

توضیحات : اگر توضیح خاصی راجع به این مشترک وجود دارد در این فیلد درج کنید . توجه کنید که این توضیحات تنها برای اطلاع کاربر می باشد و صرفا کاربر مشاهده می کند و برای چاپ در فیش مشتری نمی باشد .

ایمیل : پست الکترونیکی مشترک خود را میتوانید در این فیلد وارد کنید .

درصد تخفیف : در صورتی که می خواهید مشترک شما در زمان سفارش دهی به طور اتوماتیک درصد تخفیفی در فاکتورشان اعمال شود ، مقدار تخفیف مورد نظر خود را در این فیلد وارد نمایید .

اتوماتیک بدهکار : اگر می خواهید هر زمانی که مشترک شما سفارشی داد در حسابش ثبت شود و در زمان دلخواه حسابش را تسویه کنید میتوانید تیک این گزینه را بزنید تا برای شما فعال شود .

تخفیف اعضا : در صورتی که مشترک شما عضو مجموعه خاصی از طرف حساب های شما می باشد که تخفیفی برایشان اعمال می شود می توانید تیک این گزینه را بزنید . ضمنا یادآور می شویم این قابلیت در قسمت تنظیمات نیز باید فعال باشد تا بتوانید از آن استفاده کنید .

شرکت : اگر شما مشترکینی دارید که به صورت شرکتی می باشند ، یعنی دارای داخلی های مختلفی می باشند برای جلوگیری از عدم ایجاد اشتراک های متعدد برای یک مجموعه می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

در نهایت برای ثبت اطلاعاتی که وارد کرده اید کلید پذیرش را انتخاب نمایید در غیر اینصورت کلید بازگشت را انتخاب نمایید .

ویرایش : برای ویرایش اطلاعاتی که وارد کرده اید از این کلید استفاده نمایید .

حذف : برای حذف اطلاعاتی که درج کرده اید کافی است بر روی این آیکون کلیک بکنید .

چاپ بر روی پاکت نامه : برای چاپ آدرس و نام مشترک بر روی پاکت نامه می توانید از این کلید استفاده نمایید .

چاپ 8cm : برای چاپ اطلاعات مشترکین بر روی پرینتر های 8 سانتی متری از این کلید استفاده نمایید .

چاپ A4 : برای چاپ اطلاعات مشترکین خود بر روی کاغذ A4 بر روی این آیکون کلیک بکنید.

ارسال به صفحات اکسل : برای خروجی گرفتن از این اطلاعات در قالب Excel می بایست از کلید استفاده نمایید .

به روز رسانی : برای به روز کردن و همسان کردن اطلاعات مشترکین وارد شده توسط کاربران در سیستم های مختلف از کلید استفاده نمایید .

خروج : برای خارج شدن از این قسمت از این کلید استفاده نمایید .

همانطور که مطالعه کردید در مقاله آموزش بخش مشترکین نرم افزار سپیدز سعی شد تا به صورت کامل این بخش به شما آموزش داده شود . شما می توانید برای آموزش های بیشتر به صفحه آموزش کامل نرم افزار سپیدز مراجعه کنید تا لیست کامل آموزش مقالات را مشاهده کنید .

شرکت حلما سیستم در سال […] فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با هدف ارائه خدمات و آموزش به رستوران‌ها، فست فود و کافی شاپ‌ها آغاز به کار کرده است. ما در حلما سیستم، با داشتن پشتیبانی قدرتمند و کارآمد، همواره در کنار شما حاضر هستیم تا هرگونه ابهام یا سوالی را با مرکز پشتیبانی خود برطرف نماییم. تیم متخصصان ما با سرعت و دقت بالا، مشکلات شما را در کمترین زمان ممکن حل خواهند کرد.

حلما سیستم، به عنوان نماینده برتر استان البرز در سال‌های اخیر، شناخته شده است. ما با هدف بهبود و افزایش سرعت در خدمات به مشتریان، در تلاش هستیم تا نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

شرکت سپیدز با پیدا کردن نیاز جدید در صنعت رستوران‌های زنجیره‌ای، تصمیم گرفته است یک سیستم مرکز تماس با یک شماره مجزا برای سرویس ارسال سفارشات به درب منازل شهروندان...
شرکت سپیدز نرم‌ افزار مدیریت شعب به منظور مدیریت و کنترل متمرکز شعب رستوران‌های زنجیره‌ای ارائه کرده است. این نرم‌افزار با امکانات متنوعی از جمله مشاهده لحظه به لحظه فروش...
شرکت سپیدز، به عنوان یک پیشرو در صنعت رستورانی در ایران، با تکیه بر تحلیل نیازهای هزاران مشتری، راهکارهای مدیریتی مبتنی بر نرم‌افزار را ارائه می‌کند. هدف این شرکت از...
یکی از مشکلاتی که مجموعه ها و رستوران های بزرگ با آن رو به رو هستند ، سفارشگیری غذا می باشد که وجود یک کیوسک سفارشگیر غذا می تواند این...
با به روز شدن تکنولوژی به سمتی خواهیم رفت که به پلتفرم های بر بستر اینترنت همانند سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا یا نرم افزار سفارش آنلاین غذا و منو...
آنچه در این مطلب میخوانید !
شرکت سپیدز با پیدا کردن نیاز جدید در صنعت رستوران‌های زنجیره‌ای، تصمیم گرفته است یک سیستم مرکز تماس با یک شماره مجزا برای سرویس ارسال سفارشات به درب منازل شهروندان...
شرکت سپیدز نرم‌ افزار مدیریت شعب به منظور مدیریت و کنترل متمرکز شعب رستوران‌های زنجیره‌ای ارائه کرده است. این نرم‌افزار با امکانات متنوعی از جمله مشاهده لحظه به لحظه فروش...
شرکت سپیدز، به عنوان یک پیشرو در صنعت رستورانی در ایران، با تکیه بر تحلیل نیازهای هزاران مشتری، راهکارهای مدیریتی مبتنی بر نرم‌افزار را ارائه می‌کند. هدف این شرکت از...
یکی از مشکلاتی که مجموعه ها و رستوران های بزرگ با آن رو به رو هستند ، سفارشگیری غذا می باشد که وجود یک کیوسک سفارشگیر غذا می تواند این...
با به روز شدن تکنولوژی به سمتی خواهیم رفت که به پلتفرم های بر بستر اینترنت همانند سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا یا نرم افزار سفارش آنلاین غذا و منو...
اخبار حلما سیستم در شبکه های مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *