لوگو حلما سیستم
  1. خانه
  2. /
  3. محصولات نرم افزاری
  4. /
  5. نرم افزار فست فود 
خرید-نرم-افزار-فست-فود

نرم افزار فست فود 

شرکت نرم افزاری سپیدز در سال ۱۳۷۸ به‌منظور ارائه راهکارهای جامع و نوآورانه در حوزه مدیریت فست فود، فعالیت خود را آغاز کرد. با شناخت صحیح از نیازهای رو به رشد بازار و بهره‌گیری موثر از آن در فرآیند تولید محصول، مجموعه نرم افزارها و برنامه‌های مدیریت فست فود سپیدز به عنوان راه‌حل‌های برتر در این حوزه شناخته می‌شوند. در حال حاضر، بیش از ۲۰۰۰۰ رستوران، فست فود و کافی شاپ از نرم افزار فست فود و خدمات این مجموعه بهره‌برداری می‌کنند.

حلما سیستم نرم افزار فست فود سپیدز را از صفر تا صد و رایگان در قالب مقاله ی آموزش نرم افزار سپیدز آموزش داده است که با مراجعه به این آموزش تمامی مفاهیم این نرم افزار را نیز یاد خواهید گرفت .

نرم افزار فست فود: دستیاری قدرتمند برای مدیریت فروش، انبار و حسابداری

بدون محدودیت در سخت افزار 

با طراحی منعطف ، این نرم افزار بر روی هر دستگاهی (کامپیوتر، تبلت، موبایل) و هر سیستم عاملی (ویندوز، اندروید، iOS و …) قابل اجرا است. 

گزارش های جامع

یکی از بزرگترین مزایای نرم افزار فست فود سپیدز که در نرم افزار رستوران و نرم افزار کافی شاپ هم دیده می شود، ایجاد گزارشات چند وجهی است که بر اساس فیلترهای متنوع، به سلیقه کاربران شخصی سازی شده است.

با این نرم افزار شگفت‌انگیز، به راحتی می‌توانید گزارشاتی بر حسب دلخواه خودتان تولید کنید. با فیلترهای مختلف، هر آنچه که نیاز دارید را در گزارشات خود مشاهده کنید. 

به کمک ابزارهای پیشرفته و ساختار زیبای نرم افزار فست فود سپیدز، تجزیه و تحلیل داده‌ها به سادگی صورت می‌پذیرد و با دید بهتری به روند کسب و کار خود نگاه خواهید کرد.

سرور در محل شما

با استفاده از نرم افزار فست فود سپیدز، قدرت انتخاب مکان قرارگیری سرور بر عهده شماست. شما می‌توانید سرور را در داخل خود فست فود یا در هر مکان دیگری قرار داده و به صورت آنلاین یا آفلاین از آن استفاده نمایید. 

با نصب سرور در قسمت داخلی فست فود، به سادگی و با دسترسی سریع، انتظار داشته باشید که به امکانات بزرگی دست یافته و اطلاعات خود را به آسانی مدیریت کنید. 

همچنین، اگر سرورتان را در هر جای دیگری قرار دهید، قدرت و انعطاف بیشتری در استفاده از این نرم افزار خواهید داشت. به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین یا حتی در فضای آفلاین به آن دسترسی پیدا کنید. 

راهکارهای متنوع نرم افزار فست فود سپیدز به شما این امکان را می‌دهند تا محل قرارگیری سرور را به نحوی انتخاب کنید که بهترین بهره را ببرید و با سرویسی قدرتمند و هوشمند، تجربه مدیریت را فراهم کنید. 

چرا باید نرم افزار فست فود سپیدز را انتخاب کنید ؟

سپیدز با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت رستورانی کشور، به عنوان یک نرم افزار موثر و قابل اعتماد شناخته شده است. با افتخار می‌توان گفت که بیش از ۷۰ درصد مجموعه‌های غذایی در سراسر کشور به سپیدز اعتماد داشته‌اند. 

در استان تهران، این اعتماد بیشتر تراکم یافته است و بیش از ۸۰ درصد مجموعه‌ها در فست فود خود از نرم افزار فست فود سپیدز برای مدیریت فروش و انبار استفاده می‌کنند. این امر نشان از پیشرفت و تاثیرگذاری سپیدز در این صنعت می‌دهد.

همکاران در واحد تولید سپیدز با تلاش و کوشش، بر پایه نیازهای مدیران فست فود، بهترین راهکارها را برای مدیریت بهتر فست فود ارائه می‌دهند. فرآیندهای مدیریتی شامل مدیریت فروش و مدیریت انبار با استفاده از نرم افزار فست فود سپیدز بهبود یافته و به صورت موثرتر و کارآمدتر انجام می‌شوند. 

نسخه های نرم افزار فست فود

نسخه ساده

مدیریت فروش ساده برای مجموعه‌های کوچک؛ کم هزینه و عملکرد برتر. این بسته نرم افزاری برای مجموعه‌های کوچک طراحی شده است که با استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری حداقلی (مانند یک سیستم کامپیوتر ساده و یک چاپگر) عملیات فروش و صندوق خود را بهبود بخشند و مکانیزه کنند.

نسخه متوسط 

بسته کامل مدیریت فروش برای مجموعه‌های متوسط و بزرگ؛ عملکرد بی‌نظیر. در این بسته نرم افزاری ما، علاوه بر تمامی قابلیت‌های بسته نرم افزاری “ساده”، قابلیت‌های گسترده و متنوع دیگری برای مجموعه‌های فست فود و مجموعه‌های متوسط و بزرگ فراهم شده است. این قابلیت‌ها به شما امکان می‌دهند فروش، حسابداری و مدیریت هزینه‌ها را به راحتی و به بهترین شکل ممکن انجام دهید. 

با استفاده از این بسته نرم افزاری فوق‌العاده، شما قادر خواهید بود به طور جامع و شفاف فعالیت‌های فروش، مدیریت مالی و پیگیری هزینه‌ها را انجام دهید. همچنین، این بسته نرم افزاری ساده‌ترین راه برای بهبود عملکرد و سودآوری مجموعه شما است.

نسخه پیشرفته

بسته کامل مدیریت فروش و انبارداری؛ همه چیز در یکجا . با استفاده از این بسته نرم افزاری فروش فست فود، همه انواع مجموعه‌ها که کنترل موجودی انبار برای آن‌ها امری حیاتی و ضروری است، پاسخگو خواهند بود. مجموعه‌ها با استفاده از بسته پیشرفته “سپیدز” می‌توانند نیازمندی‌های خود را به صورت مکانیزه و آسان بهبود بخشند.

با این بسته نرم افزاری قدرتمند، شما قادر خواهید بود به طور جامع و کامل فروش‌های خود را مدیریت کنید و در عین حال کنترل قوی بر موجودی انبار هایتان داشته باشید. این بسته نرم افزاری آسان و کاربردی می‌تواند به شما در بهره‌وری بیشتر، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های ناشی از عدم کنترل دقیق موجودی انبار شما کمک کند. 

دریافت گزارش دلخواه با چند کلیک در نرم افزار فست فود

قسمت مهمی از نرم‌افزار فست فود سپیدز، بخش گزارشات آن است که مدیران را شگفت‌زده می‌کند. 

صفحه مرور فروش در نرم‌افزار فست فود سپیدز به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربر اجازه می‌دهد با داشتن تنوع فیلترها، گزارش‌های متنوع و دقیقی ایجاد کند و به سلیقه خود حسب نیاز تنظیمات را اعمال کند. این قابلیت بی‌نظیر تصمیم‌گیری را برای مدیران فست فود آسان‌تر کرده و به آن‌ها امکان می‌دهد به راحتی و با چند کلیک، گزارش‌هایی در مورد عملکرد و فروش مجموعه‌ها خود را تهیه کنند. 

از این به بعد، مدیران فست فود نیازی ندارند وقت زیادی برای تهیه گزارشات صرف کنند، زیرا با داشتن این بخش گزارشات در نرم افزار فست فود سپیدز، تمام اطلاعات مورد نیازشان در دسترس قرار می‌گیرد. با گزارشات دستی و طولانی و بهره‌وری ناکافی و وقت‌بری خداحافظی کنید، و به سادگی گزارشات با استفاده از نرم‌افزاری کاربردی و زیبا دست پیدا کنید.

بخش گزارش در نرم افزار فست فود سپیدز چه ویژگی هایی دارد ؟

ساخت هر نوع گزارش ماتریسی: با این ویژگی، می‌توانید گزارشات متنوعی را براساس ماتریس‌های مختلف ایجاد کنید. این به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات را به صورت سازماندهی شده و با جزئیات دقیق بررسی کنید.

ذخیره فرمت گزارش‌های ساخته شده: مهم است که گزارشاتی که ایجاد می‌کنید را در فرمت‌های مختلف (مانند PDF، اکسل، ورد و غیره) ذخیره کنید. این امکان می‌دهد تا گزارشات را به راحتی به اشتراک بگذارید و در دسترس قرار دهید.

مشاهده گزارش با نمودارهای میله‌ای و دایره‌ای: به کمک این قابلیت، می‌توانید گزارشات خود را با استفاده از نمودارهای میله‌ای و دایره‌ای بصری و جذاب مشاهده کنید. این نمودارها ارائه‌ای بصری از داده‌ها بوده و به شما در تحلیل و فهم بهتر اطلاعات کمک می‌کنند.

ویژگی های نسخه های نرم افزار فست فود سپیدز

قبل از معرفی ویژگی های نسخه های نرم افزار فست فود سپیدز ابتدا باید بگوییم که این نرم افزار قابلیت اتصال به کلیه نرم افزارهای سپیدز که در لیست زیر می باشند را داراست .

نسخه ساده نرم افزار فست فود سپیدز

  • امکان تعریف یک چاپگر
  • امکان تعریف یک صندوق و ۲ کاربر
  • امکان تعریف نقش برای هر کاربر با سطوح دسترسی متفاوت
  • امکان اتصال کالر آیدی
  • تعریف کردن بیش از یک نوع قیمت فروش با عنوان ھای مختلف
  • تعریف نامحدود نحوه فروش (بر اساس انواع فروش ھای فست فودی ، رستورانی و دلیوری)
  • تعریف مشتریان
  • تعریف نا محدود آدرس و تلفن برای مشتریان
  • تعریف پیک و غذا رسان
  • تعریف فرایندھای جداگانه برای تسویه با پیک
  • گزارشات فروش و صندوق
  • تعریف فرایندھای تسویه با هر صندوقدار به صورت جداگانه
  • تعریف نا محدود سالن و میز

نسخه متوسط نرم افزار سپیدز

  • تمامی قابلیت های نسخه ساده
  • امکان تعریف بیش از ۲ کاربر برای ثبت سفارش مشتریان بطور همزمان
  • قابلیت نصب 6 پرینتر برای آشپزخانه و سیستم delivery برای چاپ همزمان فیش و سفارش غذا و نوشیدنی
  • امکان اتصال کالر آیدی (نمایشگر اعلام شماره تلفن تماس گیرنده )
  • گزارشات کامل فروش براساس ریز کالا و مشتریان به تفکیک روز، ماه، سال در داشبورد مدیریتی
  • گزارشات کامل تغییرات اعمال شده در فاکتور در گزارش مرور امنیت

نسخه پیشرفته نرم افزار فست فود سپیدز

  • تمامی قابلیت های نسخه متوسط
  • قابلیت نصب 12 پرینتر برای آشپزخانه و Delivery
  • گزارشات کامل فروش
  • امکان کنترل انبار به سه روش و امکان بدست آوردن مغایرت از روش های موجود
  • امکان استفاده از روش های ترکیبی جهت کنترل دقیق تر انبار
  • امکان تعریف ساختار محصول ( تعیین مواد اولیه و نیمه ساخته تشکیل دهنده محصول )

بخش امنیت نرم افزار فست فود سپیدز

بخش امنیت اطلاعات و حفاظت از آن، برای مدیران فست فود بسیار اهمیت دارد. در نرم افزار تحت وب سپیدز، ما به امنیت اطلاعات شما اهمیت می‌دهیم. در گزارش مرور امنیت، که تنها با دسترسی مدیریت، می‌توانید آن را مشاهده کنید. این گزارش جزئیات کاملی از فاکتورها در بازه زمانی از زمان ثبت تاکنون ارائه می‌دهد، تا حتی کوچکترین تغییرات در آنها را مشاهده کنید.

قیمت نرم افزار فست فود سپیدز

نرم افزار فست فود سپیدز یکی دیگر از نرم افزار های شرکت سپیدز می باشد که نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است از همین رو شما میتوانید برای اطلاع از قیمت نرم افزار فست فود سپیدز کافی است با کارشناسان حلما سیستم تماس حاصل فرمایید تا مشاوره ی خرید نیز دریافت کنید .

مشاوره و تماس با ما

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تلفن تماس :

ایمیل :

Info@helmasystem.com
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *