لوگو حلما سیستم
  1. خانه
  2. /
  3. محصولات نرم افزاری
  4. /
  5. نرم افزار سفارشگیر کیوسک 
خرید-کیوسک-سفارش-گیر

نرم افزار سفارشگیر کیوسک 

یکی از مشکلاتی که مجموعه ها و رستوران های بزرگ با آن رو به رو هستند ، سفارشگیری غذا می باشد که وجود یک کیوسک سفارشگیر غذا می تواند این مشکل را به خوبی برطرف کند و مانند همیشه مجموعه ی سپیدز با بررسی نیاز رستوران ها ، کیوسک سفارش غذا را در اختیار شما عزیزان قرار داده است .
بنابراین مشتریان شما می توانند منوی رستوران به همراه تصاویر غذا را مشاهده کنند و همچنین امکان ثبت سفارش توسط مشتری با استفاده از کیوسک لمسی سفارش غذا و پرداخت از طریق کارت خوان متصل به کیوسک از قابلیت های کیوسک سفارش دهی است .

همچنین کیوسک سفارش غذا به نرم افزار رستوران سپیدز متصل می باشد و سفارش های ثبت شده توسط مشتریان را به سیستم مرکزی صندوق فروش انتقال می دهد و به صورت همزمان یک نسخه از سفارش های ثبت شده را به صورت خودکار به پرینتر ویژه گارسون در آشپزخانه ارسال می کند .

کیوسک سفارش غذا سپیدز چگونه کار می کند ؟

سفارشگیری آسان و سریع را با کیوسک سفارش غذای سپیدز تجربه خواهید کرد . مشتریان به محض مراجعه به مجموعه ی شما برای دیدن منو و ثبت سفارش خود به سراغ این کیوسک میروند تا ضمن مشاهده تصویری منو و غذاهای رستوران شما ، سفارش خود را ثبت کرده و با استفاده از کیوسک لمسی سفارش غذا که به کارتخوان متصل است ، سفارش خود را پرداخت کنند و از آنجایی که این کیوسک به نرم افزار فست فود و یا رستوران شما متصل می باشد ، این سفارش ها به سیستم مرکزی صندوق فروش انتقال پیدا می کند و یک نسخه از سفارش ثبت شده نیز به پرینتر ویژه گارسون که در آشپزخانه می باشد ارسال می شود .

کیوسک سفارش دهی غذا چه مزایایی دارد ؟

اولین مزایای کیوسک سفارش غذا کاهش زمان انتظار در صف سفارش می باشد و با توجه به اینکه کیوسک لمسی سفارش غذا کار یکی از پرسنل را ما را انجام می دهد در نتیجه باعث کاهش هزینه ی نیروی انسانی نیز می شود و سهولت در سفارشگیری را در کنار کاهش خطا در ثبت سفارش برای ما به ارمغان می آورد .

قیمت کیوسک سفارش غذا 

یکی از مزایای مهم محصولات سپیدز قیمت مناسب آنها می باشد . قیمت کیوسک سفارش غذا نیز مانند دیگر محصولات مقرون به صرفه می باشد چرا که سپیدز در راستای برطرف کردن نیاز شما با حداقل هزینه گام برمیدارد و شما برای مشاوره و خرید کیوسک سفارش غذا سپیدز از حلما سیستم می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و راهنمایی های لازم در مورد قیمت کیوسک لمسی سفارش غذا و خرید آن را دریافت کنید .

مشاوره و تماس با ما

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تلفن تماس :

ایمیل :

Info@helmasystem.com
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *