لوگو حلما سیستم
  1. خانه
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. مدیریت رستوران
  6. /
  7. ساخت منو دیجیتال رایگان 
free digitalMenu

ساخت منو دیجیتال رایگان 

با تبدیل منوی دیجیتال به یکی از ارکان اساسی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، حلما سیستم به شما سایت‌های معتبری را برای ساخت منو دیجیتال رایگان معرفی می‌کند. داشتن منوی دیجیتال علاوه بر دسترسی آسان و سریع، افزایش راحتی مشتریان، و اطلاعات دقیق و به‌روز، انعطاف‌پذیری را نیز به همراه دارد. این سیستم به شما این امکان را می‌دهد تا به سادگی و رایگان منوی دیجیتال خود را ایجاد کنید.

اگر به دنبال ساخت منوی دیجیتال رایگان هستید، بهتر است تا انتهای این مقاله با حلما سیستم همراه باشید.

منو دیجیتال چیست ؟ | راهکاری نوین برای بهبود تجربه مشتریان در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

منو دیجیتال، یک ابزار پویا و نوین در حوزه خدمات رستورانی و کافی‌شاپ است که به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد تا تجربه مشتریان خود را بهبود بخشند و بازار خود را گسترش دهند. این ابزار کارآمد، به وسیله فناوری اطلاعات، ارتباط مستقیم و سریع بین مشتریان و سفارشات آنلاین را تسهیل می‌کند. 

منو دیجیتال با استفاده از کد QR یک راه سریع و آسان برای دسترسی به منوی رستوران یا مکان ارائه خدمات است. در این سناریو، منو دیجیتال با استفاده از فناوری QR کد، به مشتریان این امکان را می‌دهد که با اسکن یک کد QR با دستگاه موبایل یا تبلت خود، به‌صورت فوری به منوی دیجیتال دسترسی پیدا کنند. در زیر توضیحات بیشتری درباره این فرآیند آورده شده است:

1. اسکن کد QR:

   – مشتری با استفاده از دوربین دستگاه موبایل یا تبلت خود، کد QR که در محیط رستوران یا مکان ارائه خدمات قرار دارد، را اسکن می‌کند.

2. هدایت به منو دیجیتال:

   – پس از اسکن کد، مشتری به‌صورت خودکار به صفحه منو دیجیتال هدایت می‌شود. این صفحه شامل اطلاعاتی مثل لیست غذاها، نوشیدنی‌ها، قیمت‌ها، تصاویر محصولات، و سایر جزئیات است.

3. مشاهده و انتخاب محصولات:

   – مشتریان می‌توانند به‌صورت آنلاین منو را مرور کرده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند. هر محصول با تصویر و توضیحات کامل نمایش داده می‌شود.

4. ثبت سفارش:

   – پس از انتخاب محصولات، مشتریان می‌توانند سفارشات خود را آنلاین ثبت کرده و تعداد و جزئیات سفارشات را ویرایش کنند.

5. پرداخت الکترونیکی:

   – سیستم منو دیجیتال امکان پرداخت الکترونیکی را نیز فراهم می‌کند. مشتریان می‌توانند با استفاده از کارت اعتباری یا درگاه‌های پرداخت معتبر، قابلیت پرداخت را فراهم کنند.

6. ارسال سفارش به آشپزخانه:

   – پس از ثبت سفارش و پرداخت، سیستم سفارش را به‌صورت خودکار به آشپزخانه یا محل تهیه محصولات ارسال می‌کند.

7. خدمات اضافی:

   – منو دیجیتال ممکن است خدمات اضافی نظیر ارائه تخفیفات و جوایز به مشتریان، امکان ثبت بازخورد، و اطلاع‌رسانی‌های متنوع را نیز فراهم کند.

با استفاده از این فرآیند، مشتریان به‌صورت سریع و بدون نیاز به دستیابی به منوهای چاپی، به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می‌کنند و تجربه آسان و مدرنی از خرید دارند.

کاهش هزینه رستوران و کافی شاپ با منو دیجیتال 

منو دیجیتال رایگان

“یکی از مشکلات مربوط به استفاده از منوهای کاغذی، نیاز به چاپ مجدد هنگام تغییرات در منو و تغییرات قیمت‌ها است، که ممکن است باعث هدررفت مالی و وقت گردد. در مقایسه با این روش سنتی و هزینه‌بر، منوی دیجیتال به عنوان یک جایگزین هوشمندانه در صنعت رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها مطرح می‌شود. این جایگزین نوین با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، نقش بسزایی در بهینه‌سازی هزینه‌ها و افزایش کارایی ایفا می‌کند.

مزایای منوی دیجیتال در کاهش هزینه‌ها:

1. استغنای از چاپ مکرر:

   – با منوی دیجیتال، نیازی به چاپ مجدد منوها به‌دلیل تغییرات نداریم. اطلاعات منو به‌صورت آنلاین به‌روزرسانی می‌شوند.

2. کاهش هدررفت کاغذ و مواد چاپی:

   – عدم نیاز به چاپ مجدد منوها منجر به صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و مواد چاپی می‌شود.

3. افزایش کارایی و سرعت سرویس:

   – با منوی دیجیتال، تغییرات به‌سرعت اعمال می‌شوند و مشتریان می‌توانند به راحتی از اطلاعات به‌روزرسانی‌شده بهره‌مند شوند.

4. کاهش نیاز به پرسنل چاپ و توزیع:

   – عدم نیاز به چاپ منوها و توزیع آنها در مکان‌های مختلف، باعث کاهش نیاز به پرسنل چاپ و توزیع می‌شود.

منوی دیجیتال نه تنها به بهینه‌سازی هزینه‌ها کمک می‌کند بلکه تجربه مشتریان را نیز بهبود می‌بخشد و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به یک راهکار هوشمندانه و پیشرفته برای ارائه خدمات بپردازند.”

جذب مشتری 

“با بهره‌گیری از منوی دیجیتال، تنوع بیشتری از محصولات فروش و امکان دسترسی به تصاویر جذاب، ویدئوهای آموزشی، و لینک‌های قابل کلیک، می‌توانید مشتریان را به کافه یا رستوران خود جذب کنید.

مزایا ویژه منوی دیجیتال، نه تنها در ارائه اطلاعات با کیفیت و جذابیت به مشتریان متمایز می‌شود، بلکه فرآیند پرداخت نیز با سادگی و اسان‌تر از همیشه انجام می‌پذیرد. این تحول به شما این امکان را می‌دهد که با ارائه خدمات به‌روز و بهتر از طریق منو دیجیتال، مشتریان را به‌طور قابل توجهی جذب و حفظ کنید.

استفاده از تصاویر با کیفیت، ویدئوهای آموزشی جذاب، و لینک‌های قابل کلیک در منوی دیجیتال، تجربه یکتا و کاربرپسندی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. از این راه، ما به شما این امکان را می‌دهیم تا با کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار، به موفقیت و رشد پایدار دست یابید.”

سایت های ساخت منو دیجیتال رایگان 

ساخت منو دیجیتال رایگان

سایت های رایگان خارجی ای وجود دارند که میتوانید از آنها برای ایجاد یک منو دیجیتال استفاده کنید که با توجه به رایگان بودن این منو ها دارای محدودیت هایی می باشند . نسخه ی دمو با محدودیت زمانی در اختیار شما قرار میگیرد که علاوه بر محدودیت در زبان نوشتاری ، گاهی اوقات مشکلاتی را نیز به دنبال دارد . اگر تجربه ی استفاده از منوی دیجیتال را ندارید میتوانید ابتدا این سایت ها را امتحان کنید که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد .

سایت های خارجی ساخت منو دیجیتال رایگان

سایت Poster My Wall

اولین سایت خارجی ساخت منو دیجیتال رایگان که میخواهیم به شما معرفی کنیم سایت Poster My Wall می باشد که با ارائه طرح های مختلف و متنوع ، امکان ایجاد منوی آنلاین را به همراه توضیحات ، قیمت و تصاویر متعدد برای شما فراهم می کند اما نکته حائز اهمیت برای استفاده از این سایت این است که طرح های ارائه شده تک صفحه ای هستند بنابراین اگر شما قصد استفاده از منوی آنلاین پیشرفته و پیچیده دارید ، احتمالا این سایت به شما کمکی نخواهد کرد .

سایت iMenuPro

IMenuPro یک سرویس آنلاین منوساز است که امکان ساخت منوی دیجیتال رایگان با استفاده از روش درگ اند دراپ را فراهم می‌کند. این ابزار گزینه‌ای مناسب برای ساخت منوهای دیجیتال با حداقل دانش فنی می‌باشد. با IMenuPro، شما قادر هستید به آسانی منوی مورد نیاز خود را طراحی کرده و سفارشی‌سازی کنید. از طرح‌های آماده و قابل تنظیم داخلی این سایت برای شروع استفاده کرده و سپس با تغییر المان‌ها، منوی خود را به شکل دلخواه خلق کنید.

IMenuPro امکانات متنوعی برای تنظیم منو فراهم کرده است، از جمله تنظیمات فونت، رنگ، طرح‌های گرافیکی و موارد دیگر. با این ابزار، شما می‌توانید یک منوی دیجیتال رایگان با طراحی جذاب و کاربر پسند برای مشتریان خود ایجاد کنید. یکی از مهمترین ویژگی‌های IMenuPro این است که برای استفاده از این سرویس، هیچ نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارید.

سایت FlipHTML5

FlipHTML5 به عنوان یک وب‌سایت ساخت منو آنلاین رایگان، قدرت انعطاف بیشتری در طراحی و ساخت به شما می‌دهد و شما را محدود به چند طرح از پیش آماده نمی‌کند. منوساز رایگان FlipHTML5 امکان آپلود منوی فعلی شما را فراهم کرده و امکان تبدیل آن به یک منوی دیجیتال را به شما می‌دهد. همچنین، شما قادر به ایجاد یک منوی کاملاً جدید از ابتدا با طراحی دلخواه خود خواهید بود.

با استفاده از این وب‌سایت، شما به طور آزادانه و با اختیار بیشتر می‌توانید منو دیجیتال رایگان خود را ایجاد کرده و آن را به نحوه‌ای منحصر به فرد و جذاب شخصی‌سازی کنید.

سایت FlipSnack

FlipSnack یکی از برترین سایت‌های ساخت منو دیجیتال رایگان است که با هدف ارتقاء فروش رستوران‌ها و کافه‌ها طراحی شده است. این وب‌سایت امکانات طراحی فراوانی را در قالب یک طرح سفارشی به شما ارائه می‌دهد. بنابراین، اگر به دنبال ایجاد یک منوی بی‌نقص و با کیفیت هستید، حتماً به سایت FlipSnack سر بزنید.

سایت Canva

Canva از جمله ابزارهایی است که برای انواع طراحی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرید، اما معمولا برای ساخت منوی دیجیتال رایگان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. کار با کانوا برای ساخت منوی دیجیتال کار چندان آسانی نیست، اما به دلیل امکانات متعددی که دارد، قطعاً ارز امتحان کردن را دارد.

سایت Canva از انواع ابزارها که برای طراحی مورد استفاده قرار می گیرد ولی عموما برای ساخت منو دیجیتال رایگان از این ابزار استفاده نمی شود و کار با این سایت برای ساخت منو دیجیتال آسان نیست اما نکته ای که این سایت را مورد توجه ما قرار می دهد ، امکانات متعدد آن می باشد .

سایت های سافت منو ، دنیو ، آپ فود و رس آپ از جمله سایت های ساخت منو دیجیتال رایگان ایرانی هستند که در صورت تمایل میتوانید از امکانات این سایت ها بهره مند شوید .

تحول فروش با قدرت منوی دیجیتال

سایت-های-ساخت-منو-دیجیتال-رایگان

چگونه منوی دیجیتال می‌تواند در ارتقاء فروش و سودآوری رستوران، کافی‌شاپ، یا هر کسب و کار دیگر تاثیرگذار باشد؟ در این بخش، به سادگی توضیح می‌دهیم که چگونه از طریق منوی دیجیتال می‌توانید به افزایش فروش دست یابید. عناوین زیر را در ذهن خود نگه دارید .

تصاویر جذاب و متعدد را در منو دیجیتال خود ثبت کنید

منوی دیجیتال با امکان ضبط تصاویر جذاب، به مشتریان با بینش بالا اطلاعات کاملی از محصولات شما ارائه می‌دهد. اطمینان حاصل کنید که تجربه دیدن تصاویر فراگیر در انتخاب مشتریان تأثیرگذار است، نه تنها در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، بلکه در هر نوع کسب و کاری.

در ادامه، به برخی نکات مهم توجه کنید:

۱. سرعت و کارایی: منوی دیجیتال شما باید از یک سامانه قدرتمند برخوردار باشد تا با قرار دادن تصاویر، کند نشود و به سرعت کاربران را به هدف خود هدایت کند. در عین حال به اندازه کافی حرفه‌ای باشد که ارائه‌ی تصاویر کوچک نیز با کیفیت باشد.

۲. تنوع تصاویر: اطمینان حاصل کنید که منوی دیجیتال قابلیت نمایش تصاویر مختلف را برای هر محصول دارد. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که از زوایا و نماهای مختلف تصاویر را به نمایش بگذارید، این موضوع باعث جلب توجه بیشتر مشتریان و تقویت تصمیم‌گیری آن‌ها می‌شود.

با استفاده از منو دیجیتال سپیدز، به راحتی می‌توانید به این ویژگی‌ها دسترسی یابید و تجربه‌ی منحصربه‌فردی را برای مشتریان فراهم سازید.

پرداخت آنلاین با اتصال منوی دیجیتال به درگاه پرداخت اینترنتی

منوی دیجیتال رستوران، کافی‌شاپ یا فست‌فود شما باید امکان اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی و پذیرش پرداخت آنلاین را داشته باشد. این امکان تنها برای سفارش غذا حضوری نبوده، بلکه مشتریان می‌توانند به راحتی از طریق منوی دیجیتال رستوران شما سفارش آنلاین دهند. با پذیرش پرداخت آنلاین، کارهای شما به حداقل می‌رسد و امکان دستیابی به گزارش‌های دقیقتر ایجاد می‌شود. ممکن است به نظر برسد که 5 دقیقه برای هر مشتری مقدار کمی باشد، اما به یاد داشته باشید که اگر حتی روزانه تنها 30 مشتری داشته باشید، در طول سال، شما بیش از 54750 دقیقه را برای پرداخت‌های آنلاین و بررسی حساب‌ها صرف خواهید کرد .

اتصال منو دیجیتال به پرینترهای شما

اتصال خودکار منوی دیجیتال به پرینترهای شما نه تنها زمان صرفه‌جویی و کاهش نیاز به پرسنل را فراهم می‌کند، بلکه به افزایش کارآمدی نیز کمک می‌کند. تصور کنید، چه مشتری از جلوی میز سفارش دهد و چه به صورت آنلاین و از خانه غذا را سفارش دهد، پرینترهای شما به طور اتوماتیک به کار می‌افتند و سفارش هر غذا از پرینتر مخصوص خود چاپ می‌شود. این سرعت و کارآیی بالا، به ویژه در ساعات پرکاری، تجربه بی‌نظیری برای مشتریان ایجاد می‌کند و به شما امکان می‌دهد با کیفیت بهتری به سفارشات مشتریان پاسخ دهید.

باشگاه مشتریان خود را به منوی دیجیتال متصل کنید 

digitalMenu

منوی دیجیتال یا منوی آنلاین رستوران شما باید به نرم افزار باشگاه مشتریان متصل باشد. اما در اینجا باشگاه مشتریان به مفهوم ساده‌ی ثبت شماره همراه نیست . شما قادر به بهره‌مندی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای آگاهی از سلیقه‌ها و ترجیحات مشتریان خود خواهید بود. این اطلاعات به شما این امکان را می‌دهد که مدل‌های درآمدی نوین را ایجاد کنید، منوهای محبوب را تبلیغ کنید، یا حتی منوهای مورد علاقه را به صورت بیشتری به مشتریان نمایش دهید و در نتیجه، فروش رستوران خود را افزایش دهید. این راهکارها باعث ارتقاء تجربه مشتریان می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا بهترین خدمات را ارائه دهید و به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهید.

نرم افزار نظرسنجی آنلاین را به منو دیجیتال متصل کنید

تجربه نظرسنجی مشتری در اکثر پلتفرم‌ها به ندرت از جنبه‌های کلیدی مورد توجه قرار می‌گیرد. برای داشتن یک نظرسنجی کارآمد و موثر، باید به اصول اساسی توجه کرد تا به بهترین نتایج برسیم. زمان انجام نظرسنجی، سادگی و جذابیت طراحی، نظرسنجی متناسب با سفارشات، و پرسش‌های کاربردی و اساسی مرتبط با کسب و کار از جمله عوامل مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

برای دستیابی به نتایج بهینه و بهبود مستمر، ارتباط بین منو دیجیتال و نرم‌افزار نظرسنجی آنلاین بسیار حیاتی است. از اهمیت سوالات هوشمندانه که به بهبود خدمات و بهینه‌سازی فرایندها کمک می‌کنند، غفلت نشود. همچنین، گزارش‌های دقیق از نتایج نظرسنجی می‌توانند به مدیران کمک کنند تا تصمیمات بهتری بر اساس داده‌های جاری بگیرند.

نظرسنجی به عنوان یک ابزار استراتژیک برای بهبود عملکرد کسب و کار، مهندسی منو رستوران، کاهش هزینه‌ها و افزایش فروش در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، توجه به این نکات اساسی در اجرای نظرسنجی آنلاین از اهمیت بسیاری برخوردار است. از طریق اجرای یک نظرسنجی به‌روز و موثر، کسب و کارها می‌توانند ارتقاء مستمر را تجربه کرده و نیازهای واقعی مشتریان خود را بهتر درک کرده و پاسخگویی بهتری ارائه دهند.

اتصال منو دیجیتال برای افزایش نرخ بازگشت مشتری

تمامی امکانات ارائه شده برای بهترین منو دیجیتال یا منو دیجیتال حرفه‌ای با هدف جلب وفاداری مشتریان مطرح شده‌اند. سرعت بیشتر، کیفیت بالاتر و تجربه بهتر برای مشتریان، همه به منظور جلب مشتریان به صورت مکرر و استمراری مدنظر قرار گرفته‌اند. در این راستا، استفاده از راهکارهای بازاریابی بازگشتی امری حیاتی به حساب می‌آید.

برای جلب مشتریان به صورت مداوم، می‌توان از اقداماتی چون کمپین‌های تخفیف و اعتباردهی، ارسال پیامک به مشتریان، در نظر گرفتن سلیقه‌های مشتریان برای ایجاد تجربه اختصاصی، پیشنهاد همیشگی به مشتری حتی با تغییر در پرسنل، و استفاده از کیف پول و کارت اعتباری الکترونیک تجهیز شده، بهره گرفت. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و دسترسی به راهکارهای متنوع بازاریابی بازگشتی، کافی است درخواست خود را در حلما سیستم ثبت کنید و کارشناسان حلما سیستم با ارائه مشاوره‌های رایگان، به بهبود استراتژی‌های بازگشتی شما کمک خواهند کرد.

اتصال منو دیجیتال به دامنه اختصاصی رستوران شما 

تخصیص یک دامنه اختصاصی به رستوران یا کافه شما، به بهبود دید پیداشده در گوگل تحت نام مشخص رستوران کمک می‌کند. حلما سیستم این امکان را فراهم می‌سازد که هم منو دیجیتال و هم فروشگاه آنلاین شما دارای یک دامنه اختصاصی با گواهی SSL باشند.

این اقدام نه تنها به بهبود دسترسی به منو دیجیتال شما کمک می‌کند، بلکه اطمینان از امنیت اطلاعات مشتریان نیز فراهم می‌شود. با داشتن یک دامنه اختصاصی و گواهی SSL، ارتباط مشتریان با نرم افزار سفارش آنلاین غذا شما بسیار امن‌تر و قابل اعتماد خواهد بود.

حلما سیستم با ارائه این خدمات، به رستوران‌ها و کافه‌ها امکان می‌دهد تا در فضای آنلاین با نام خود در گوگل به نمایان‌ترین شکل ممکن ظاهر شوند و به مشتریان خود اطمینان بیشتری از امنیت و کیفیت خدمات ارائه دهند.

اتصال منو دیجیتال به نرم افزار رستوران ، کافی شاپ و فست فود

در پایان، ارتباط نرم‌افزار منو دیجیتال با سیستم صندوق، نرم‌افزار فروش، و مدیریت رستوران یا کافه شما از اهمیت بسیاری برخوردار است. این اتصال موجب می‌شود تا تمام اطلاعات به صورت یکپارچه در دسترس باشند و شما بتوانید به بهترین شکل از آنها استفاده کرده و تصمیمات بهینه‌ای برای رشد رستوران خود بگیرید. با داشتن نرم‌افزار رستوران، شما از هر مکان به راحتی می‌توانید مدیریت جریان کار رستوران خود را انجام دهید.

این تجهیز شما به نرم‌افزار یکپارچه رستوران، علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش زمان‌های موردنیاز برای اجرای وظایف، به شما امکان می‌دهد تا با دقت و سرعت به تصمیم‌گیری‌های استراتژیک برای توسعه رستوران خود بپردازید. این ارتباط یکپارچه سیستم‌های مختلف، راهی کارآمد و کاربردی برای بهبود عملکرد کلی رستوران شما فراهم می‌کند.

جمع بندی 

در این نوشتار، با مفهوم منو دیجیتال و مزایای آن آشنا شدیم. منو دیجیتال به عنوان یک ابزار مدرن در صنعت رستوران و کافی‌شاپ، نه تنها هزینه‌ها را کاهش می‌دهد بلکه با ویژگی‌هایی که در این مقاله به آن اشاره شده، از جمله اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی، اتصال به باشگاه مشتریان هوشمند، راهکارهای بازاریابی بازگشتی، و اتصال به نظرسنجی آنلاین، در افزایش فروش نقش بسزایی دارد.

استفاده از منو دیجیتال با مزایای فراوانی همراه است. از جمله مزایا مهم می‌توان به کاهش هزینه‌های چاپ و توزیع منوهای چاپی اشاره کرد. همچنین، امکان اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی، افزایش راحتی مشتریان در سفارش‌دهی و امکانات هوشمند بازگشتی، به ویژه با اتصال به باشگاه مشتریان، از جمله عواملی هستند که تأثیر مستقیم در افزایش فروش دارند.

بنابراین، انتخاب مناسب‌ترین منو دیجیتال با در نظر گرفتن نیازها و پارامترهای مطرح شده، کلیدی در بهره‌مندی بهتر از امکانات بازگشت مشتریان و تصمیم‌گیری‌های هوشمند در مدیریت رستوران یا کافی‌شاپ شما می‌باشد.

شرکت سپیدز با پیدا کردن نیاز جدید در صنعت رستوران‌های زنجیره‌ای، تصمیم گرفته است یک سیستم مرکز تماس با یک شماره مجزا برای سرویس ارسال سفارشات به درب منازل شهروندان...
شرکت سپیدز نرم‌ افزار مدیریت شعب به منظور مدیریت و کنترل متمرکز شعب رستوران‌های زنجیره‌ای ارائه کرده است. این نرم‌افزار با امکانات متنوعی از جمله مشاهده لحظه به لحظه فروش...
شرکت سپیدز، به عنوان یک پیشرو در صنعت رستورانی در ایران، با تکیه بر تحلیل نیازهای هزاران مشتری، راهکارهای مدیریتی مبتنی بر نرم‌افزار را ارائه می‌کند. هدف این شرکت از...
یکی از مشکلاتی که مجموعه ها و رستوران های بزرگ با آن رو به رو هستند ، سفارشگیری غذا می باشد که وجود یک کیوسک سفارشگیر غذا می تواند این...
با به روز شدن تکنولوژی به سمتی خواهیم رفت که به پلتفرم های بر بستر اینترنت همانند سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا یا نرم افزار سفارش آنلاین غذا و منو...
آنچه در این مطلب میخوانید !
شرکت سپیدز با پیدا کردن نیاز جدید در صنعت رستوران‌های زنجیره‌ای، تصمیم گرفته است یک سیستم مرکز تماس با یک شماره مجزا برای سرویس ارسال سفارشات به درب منازل شهروندان...
شرکت سپیدز نرم‌ افزار مدیریت شعب به منظور مدیریت و کنترل متمرکز شعب رستوران‌های زنجیره‌ای ارائه کرده است. این نرم‌افزار با امکانات متنوعی از جمله مشاهده لحظه به لحظه فروش...
شرکت سپیدز، به عنوان یک پیشرو در صنعت رستورانی در ایران، با تکیه بر تحلیل نیازهای هزاران مشتری، راهکارهای مدیریتی مبتنی بر نرم‌افزار را ارائه می‌کند. هدف این شرکت از...
یکی از مشکلاتی که مجموعه ها و رستوران های بزرگ با آن رو به رو هستند ، سفارشگیری غذا می باشد که وجود یک کیوسک سفارشگیر غذا می تواند این...
با به روز شدن تکنولوژی به سمتی خواهیم رفت که به پلتفرم های بر بستر اینترنت همانند سایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا یا نرم افزار سفارش آنلاین غذا و منو...
اخبار حلما سیستم در شبکه های مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *