لوگو حلما سیستم
  1. خانه
  2. /
  3. محصولات سخت افزاری
  4. /
  5. کاغذ رول حرارتی 
کاغذ-رول-حرارتی

کاغذ رول حرارتی 

رول حرارتی ، یک نوع کاغذ رولی است که با استفاده از دستگاه های پرینتر، از طریق انتقال حرارت، بر روی آن چاپ می شود. ویژگی جالب کاغذ رول حرارتی، ضخامت بسیار کم آن است که به آن امکان می دهد در متراژ های مختلفی از ۲۰ تا ۶۰ متر تولید شود.

سپیدز علاوه بر رول حرارتی سخت افزارهای زیر را نیز برای راحتی هر چه بیشتر شما ارائه می دهد .

رول حرارتی

چند نوع رول حرارتی داریم ؟

کاغذ حرارتی به سه گروه رولی مختلف تقسیم می‌شود. گروه اول شامل کاغذ حرارتی ۵۴ است که به طور رایج در پوز های بانکی و ترازوی دیجیتال استفاده می‌شود. از سوی دیگر، گروه دوم شامل کاغذ حرارتی ۵۷ است که برای پرینترهای ترازو و صندوق فروشگاهی مناسب استفاده می‌شود. در نهایت، گروه سوم رول حرارتی ۸۰ و با عرض ۸ سانتی‌متر معرفی شده است و تنها در فیش پرینترها در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل تنوع شرکت‌های تولید کاغذ حرارتی، کیفیت رول‌ها متفاوت است. بنابراین، یکی از بهترین کاغذهای حرارتی شرکت هانسول کره است که برای کاغذهای هد پرینترها کیفیت بی‌نظیری دارد و هرگز دچار آسیب جانبی از سوی کاغذ حرارتی نمی‌شود. برای خرید کاغذ حرارتی، توصیه می‌شود از حلما سیستم مشاوره دقیقی دریافت کنید تا عمر دستگاه پرینتر شما افزایش یابد. 

قیمت رول حرارتی

قیمت رول حرارتی بستگی به نوع، ابعاد و کیفیت آن دارد. اگر قصد خرید رول حرارتی و همچنین اطلاع از قیمت رول حرارتی دارید کافی است با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان حلما سیستم برای خرید رول حرارتی شما را راهنمایی کنند .

مشاوره و تماس با ما

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تلفن تماس :

ایمیل :

Info@helmasystem.com
عضویت در خبرنامه