لوگو حلما سیستم
  1. خانه
  2. /
  3. محصولات سخت افزاری
  4. /
  5. تبلت کارت خوان 
تبلت کارتخوان

تبلت کارت خوان 

امروزه به‌صورت فزاینده در رستوران‌ها، سه دستگاه اساسی به‌کار می‌روند. اولین دستگاه، تبلت است که برای ثبت سفارش‌ها در میز مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه دوم، فیش‌پرینتر است که فاکتور سفارش مشتریان را چاپ می‌کند. در نهایت، دستگاه کارت‌خوان یا پوز بانکی برای پرداخت مبلغ فاکتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تجهیزات با توجه به کاربردهای فراوانی که دارند، جزو اصلی‌ترین وسایل سخت‌افزاری رستوران‌ها محسوب می‌شوند.

یکی از چالش‌هایی که رستوران‌داران با آن روبرو می‌شوند، این است که ابتدا برای تهیه هر کدام از این تجهیزات باید مبالغ قابل توجهی را هزینه نمایند و ثانیاً در صورت بروز مشکل و نیاز به خدمات پشتیبانی، باید با سه شرکت مجزا ارتباط برقرار کنند. اگر در چارچوب این سناریو، نرم‌افزار سفارش‌گیری هم نیاز به اضافه شدن به این دستگاه‌ها داشته باشیم، در آن صورت به جای سه شرکت، باید با چهار شرکت در تعامل باشیم.

سپیدز علاوه بر تبلت کارت خوان سخت افزارهای زیر را نیز برای راحتی هر چه بیشتر شما ارائه می دهد .

تبلت کارت خوان

دستگاه تبلت کارت خوان ( تبلت + کارت خوان + پرینتر )

TabletPos یا دستگاه تبلت کارت خوان، نسل جدیدی از تبلت‌های سفارش‌گیر گارسون است که علاوه بر دریافت سفارش توسط گارسون در مبدأ، دارای ویژگی‌های زیر است:

– تجمیع دستگاه‌هایی مانند کارتخوان سیار، پرینتر فاکتور سفارش، تبلت و اسکنر، همگی در یک دستگاه

– قابلیت سفارش‌گیری، پرداخت مبلغ و چاپ فاکتور در جای مشتری توسط گارسون

– افزایش سرعت دریافت و پرداخت سفارش‌ها

– بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان و در نتیجه، کسب رضایت آنان

– طراحی زیبا و جذاب

قیمت تبلت کارت خوان 

مطمئنا با مطالعه در مورد تبلت کارت خوان به کاربرد بالای تبلت کارت خوان پی برده اید و برای دانستن قیمت تبلت کارت خوان کافی است با کارشناسان فروش حلما سیستم تماس بگیرید تا ضمن اطلاع از قیمت تبلت کارت خوان برای خرید این محصول ، از حلما سیستم مشاوره نیز دریافت کنید .

مشاوره و تماس با ما

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تلفن تماس :

ایمیل :

Info@helmasystem.com
عضویت در خبرنامه